Nymphis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cisne

Ga naar beneden

Cisne Empty Cisne

Bericht van Cisne za maa 03, 2012 8:38 am

"Hoi, ik ben Cisne. Ik ben een leeuwenwelp. Uit de bergen. Ik ben een bergleeuwin. Nee, een bergleeuwin is een poema. Ik ben geen poema. Ik ben een leeuw in de bergen. Waarom? Mijn pride wilde trainen totdat ze erbij neervielen. De bergen leken een goede locatie. Ik ben dus een bergleeuwin. Geen poema maar een leeuw in de bergen. Maar van 3 maanden oud. Mijn familie, mijn pride heb ik achtergelaten. Ik wil de wereld ontdekken in mijn eentje. Mijn opvallende uiterlijk had wel zoiets gezegd heah? Maar ik ben en blijf een leeuw. Uit de bergen. Later groei ik op, hopelijk tot een volwassen en zelfstandige leeuwin, plaatsen ontdekken waar niemand nog ooit durfde te komen. Ik hoorde verhalen. Verhalen van een oude leeuwin in mijn pride. Vroeger zat ze in een andere pride, totdat mijn papa haar pride's King versloeg. Hoe kan dat, vraag je je af? De tweevoeters, vertelde ze. Tweevoeters waren leeuwen zonder vacht en zonder genade. Ze hadden stokken die ze op hen richtten, en daarna was er alleen een rond balletje in je vacht geschoten met een behoorlijke knal. Voor sommigen was de ziekte van het ronde balletje fataal, en stierven. Zo was ook haar King verzwakt, totdat mijn papa hem de genadeslag gaf, hem te verlossen uit de pijn. Ik ben Cisne, en ik wil opgroeien tot een zelfstandige leeuwin die plaatsen ontdekt waar niemand eerder is geweest. Plaatsen waar wel die tweevoeters zijn geweest. Misschien kan ik er achter komen, waarom het gebeurt. Maar nu moet ik proberen te overleven, ik weet ook dat ik niet groot genoeg ben om nu mijn plannen uit te voeren. Ik trok uit de bergen en kwam in deze gebieden aan, en ik hoop hier op een nieuwe start."

Kort Paspoort
Cisne
3 maanden
From tha mountains
Vertrokken uit eigen pride
Nieuwsgierig, klaar om te ontdekken, eigenwijs, onafhankelijk

Tadaa tongue
Cisne
Cisne
r o g u e


▌Posts : 2
▌Points : 2

» More
Age: 3 months

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum