Nymphis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendengroep/guardians

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Vriendengroep/guardians

Bericht van Yuna do maa 01, 2012 12:02 pm

Voelt best raar om de eerste te zijn met een verhaaltje, maar ik ga het toch maar doen. :3

Ik ben echt te verslaafd aan final fantasy, vandaar Yuna etc. Nu had ik ook nog een cool idee om toch wat van dat verhaal te verwerken.
Yuna is de dochter van een king en queen die een Pride leidde in een ander gebied. (voor namen etc. moet je maar even in Yuna's voorstel topic kijken). Nu is er dus een groep 'slechte' leeuwen dat gebied binnen gedrongen onder leiding van Sin. Deze hebben in een gevecht haar ouders vermoord en zorgen nog altijd voor dood en verderf. Zoals haar ouders voor haar, is het Yuna's taak om hen weg te krijgen. Hierbij zal ze waarschijnlijk wel sterven (althans voor nu denkt ze dat het de enige manier is). Nu is ze in Nymphis om te trainen en sterk te worden etc.
Ik zoek wat leeuwen voor haar die met haar meegekomen zijn. Dit kan familie zijn, maar hebben sowieso een goede band met Yuna en helpen haar als een soort guardians om te bereiken wat ze op zich heeft genomen. Voor nu is het dus gewoon een hecht groepje vrienden/familie die samen traint enzo. Natuurlijk ben ik niet van plan om haar zomaar te laten verdwijnen, maar er kan nog heel veel bedacht worden waarom ze uiteindelijk hier zou blijven, of dat ze een manier vind om die groep te verslaan en dan terug komt naar Nymphis.

Dus, voor meer info kun je altijd bij mij terecht. Natuurlijk is het een beetje vroeg, maar ik zou gewoon graag zo'n vriendengroepje hebben. Je kan natuurlijk ook nog later joinen, maar dan moet de leeuw in kwestie haar wel goed leren kennen in de RPG.
Aanvullingen zijn zeer welkom etc. Gewoon zeggen en vragen.

Mvg. WazBeer
Yuna
Yuna
r o g u e


▌Posts : 18
▌Points : 25

» More
Age: 1 Year

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Belial vr maa 02, 2012 4:47 am

Leuk idee! Ik wil Calypso er wel voor aanbieden Smile
Ze moet nog een beetje vorm zien te krijgen, maar Calypso is vooral een vriendelijke, soms iets bitch-ige leeuwin, en haar leeftijd kan opzich nog wel een jaartje naar beneden. Ze is niet de meest heldhaftige leeuwin, maar heeft wel haar woordje klaar staan wanneer dat nodig is. Ze vecht ook niet uit eigen wil, voor de lol zeg maar, maar ze zou er wel alles voor doen om Yuna haar 'wraak' te nemen.
Nou, zie maar of het wat is Smile
Belial
Belial
e t e r n i t y


▌Posts : 73
▌Points : 40

» More
Age: 5 years ~

https://nymphis.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Yuna vr maa 02, 2012 5:35 am

Leuk dat je, je aanmeld Very Happy
En Calypso klinkt prima hoor ^^ Het is ook niet dat iedereen hetzelfde moet zijn, een beetje aparte karakters in de groep maakt het enkel spannender.
Is Calypso ook afkomstig uit Spira(de plaats waar Yuna vandaan komt), of is ze er zegmaar onderweg ofzow bij gekomen?
Yuna
Yuna
r o g u e


▌Posts : 18
▌Points : 25

» More
Age: 1 Year

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Calypso vr maa 02, 2012 8:38 am

Hmm, ik denk dat het leuker is als Calypso haar onderweg tegen is gekomen, zodat ze zich een beetje afzijdig kan houden van het hele wraakgebeuren, om het zo maar te zeggen. Maar ze wil Yuna wel heel graag helpen om haar taak te volbrengen!
Calypso
Calypso
r o g u e


▌Posts : 14
▌Points : 0

» More
Age: 3 years

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Yuna vr maa 02, 2012 8:59 am

Prima ^^
Het wraakgebeuren is wel meer dan alleen wraak, maar heeft er natuurlijk wel wat mee te maken. Het is namelijk onveilig daar.
Calypso komt dus van een andere plaats, maar Yuna zal d'r dan al heel veel verteld hebben over de stand van zaken etc. :3 Ik ga d'r dan ook even toevoegen bij Relaties etc.

Ik zoek nog mensen, dus wie wil kan altijd aanmelden ^^
Miss nog één iemand voor ik haar echt aan laat komen hier.
Yuna
Yuna
r o g u e


▌Posts : 18
▌Points : 25

» More
Age: 1 Year

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Belial vr maa 02, 2012 9:24 am

Ja, ik had even een woord nodig om haar hele plannetje mee uit te drukken ;]
Maar ja, is goed! En dan komen ze samen met nog een paar anderen Nymphis binnen, zeg maar?
Belial
Belial
e t e r n i t y


▌Posts : 73
▌Points : 40

» More
Age: 5 years ~

https://nymphis.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Yuna vr maa 02, 2012 10:08 am

^^
Zoiets was wel het plan ja. Hoewel ik niet heel lang wil wachten zou ik toch wel wat meer willen hebben om hier aan te komen.
Yuna
Yuna
r o g u e


▌Posts : 18
▌Points : 25

» More
Age: 1 Year

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Belial vr maa 02, 2012 11:57 pm

Ghehe, ik kan niet wachten om met Calypso en Yuna en idk wie nog meer een groepje te vormen! Very Happy

KOMOPMENSEN, MELD JE AAN :]
Belial
Belial
e t e r n i t y


▌Posts : 73
▌Points : 40

» More
Age: 5 years ~

https://nymphis.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Yuna ma maa 05, 2012 6:17 am

Nog geïnteresseerden?? Ik zou graag beginnen met RPGen Razz
Yuna
Yuna
r o g u e


▌Posts : 18
▌Points : 25

» More
Age: 1 Year

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendengroep/guardians Empty Re: Vriendengroep/guardians

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum